piątek, 10 sierpnia 2012

żółte naleśniki

Inspiracja naleśnikowa z bloga Paleta Smaku.

potrzebne:

2 jaja
1,5 szklanki mleka
1/4 szklanki oleju
łyżka sosu sojowego
11 łyżek mąki
2 łyżeczki kurkumy (nadaje żółty odcień)


farsz:
serek biały naturalny typu Philadelphia, Twój Smak
2 suszone pomidory z zalewy
pomidor malinowy (sam miąższ)
ząbek czosnku
sól, pieprz
opcjonalnie kilka listków bazylii

robimy:

składniki na naleśniki zmiksowałam, usmażyłam naleśniki
farsz: ser wymieszałam z drobno posiekanymi pomidorami suszonymi, solą, pieprzem i drobno posiekanym ząbkiem czosnku
pomidora sparzyłam, obrałam ze skórki, przekroiłam na ćwiartki, środek wyjęłam, miąższ pokroiłam w drobną kostkę
nałożyłam na naleśniki - doprawiony ser, lekko posolone kosteczki pomidora, dodałam porwane drobno listki bazylii, zawinęłam naleśniki

Naleśniki są bardzo smaczne zarówno lekko ciepłe jak i zupełnie zimne (po kilkunastu minutach w lodówce idealnie się kroją).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz